Hrvatski "kralj kruha" kupio svih 11 Kerumovih dućana u Zagrebu

Bez autora
Aug 09 2012

Pritisnut poslovnim problemima, Željko Kerum povukao se i iz Zagreba. Svih 11 Kerumovih dućana kupila je trgovačka tvrtka Prehrana trgovine. Prehrana trgovina mali je trgovački lanac koji posluje pod okriljem Zagrebačkih pekara Klare. Vlasnik Zagrebačkih pekarni Klara, kao i Prehrane, a po novom i Kerumovih trgovina u Zagrebu, je Josip Plodinec, kojeg su mediji prije nekoliko godina nazivali hrvatskim kraljem kruha. Proboj na šire tržište ta je obitelj započela sa sisačkom tvrkom Mlin i pekare. Informacija da je mali, u osnovi zagrebački maloprodajni lanac Prehrana, kupio trgovine Keruma iznenadila je i neke poznavatelje tržišta maloprodaje. Naime, iako je riječ o poduzeću koje relativno stabilno posluje u trgovini kalkuliralo se kako bi Prehranu mogao "progutati" neki od većih igrača na tržištu. No, Zagrebačke pekare Klara u čijem sastavu posluje Prehrana trgovina, očito se žele jače pozicionirati na tržištu jer im je cilj osvojiti 20 posto tržišta u segmentu prodaje kruha i peciva.

Hrvatski "kralj kruha" kupio svih 11 Kerumovih dućana u ZagrebuPritisnut poslovnim problemima, Željko Kerum povukao se i iz Zagreba. Svih 11 Kerumovih dućana kupila je trgovačka tvrtka Prehrana trgovine, potvrdio je za Novi list direktor te tvrtke Zvonko Tičarić.

Prehrana trgovina mali je trgovački lanac koji posluje pod okriljem Zagrebačkih pekara Klare. Vlasnik Zagrebačkih pekarni Klara, kao i Prehrane, a po novom i Kerumovih trgovina u Zagrebu, je Josip Plodinec, kojeg su mediji prije nekoliko godina nazivali hrvatskim kraljem kruha. Proboj na šire tržište ta je obitelj započela sa sisačkom tvrkom Mlin i pekare.

Informacija da je mali, u osnovi zagrebački maloprodajni lanac Prehrana, kupio trgovine Keruma iznenadila je i neke poznavatelje tržišta maloprodaje. Naime, iako je riječ o poduzeću koje relativno stabilno posluje u trgovini kalkuliralo se kako bi Prehranu mogao "progutati" neki od većih igrača na tržištu. 

No, Zagrebačke pekare Klara u čijem sastavu posluje Prehrana trgovina, očito se žele jače pozicionirati na tržištu jer im je cilj osvojiti 20 posto tržišta u segmentu prodaje kruha i peciva.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik